Admin Manager
Diligent Consulting Group
Qatar,Doha,Doha
منذ 10 ساعات
source : drjobs.ae

Job Responsibilities :

  • Organize and maintain personnelrecords
  • Update internal databases(e.g. record sick or maternity leave)
  • Prepare HR documents, like employment contracts and new hireguides
  • Revise companypolicies
  • Liaise with externalpartners, like insurance vendors, and ensure legalcompliance
  • Assist payroll departmentby providing relevant employee information (e.g. leaves of absence,sick days and work schedules)
  • Arrangetravel accommodations and process expense forms
  • Job Requirements :

  • Minimum 3to 5 years of experience.
  • Relevantqualifications.
  • Pleasantpersonality.
  • Teamplayer.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب