Receptionist
Edama Facilities and Operation Co.
Qatar,Doha,Doha
منذ 1 يوم
source : drjobs.ae

Handle incoming phone calls, live visitors,and multiple tasks issued by the General Manager and other officestaff.

General office skills and secretarialbackground are essential

Fast and typing / keyboarding skills & self correspondence skills.

Excellent communication skills.

Proficient use of MS Office suite.

Organized, detailed and highly professional.

Ability to work under pressure, in a busyenvironment.

Document clerking for contractdocuments and systematic filing and document processingJob Type : Full-timeExperience :

receptionist : 3 years (Preferred)

Education :

Bachelor's (Preferred)

Language : English (Preferred)

English (Preferred)

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب