Coffee shop manager
PH HR Consultant
Doha Qatar
منذ 4 يوم
source : HireeJobsGulf

recruiting training and supervising staff agreeing and managing budgets planning menus ensuring compliance with licensing hygiene and health and safety legislation guidelines promoting and marketing the business overseeing stock levels ordering supplies producing staff rotas handling customer enquiries and complaints greeting and advising customers problem solving preparing and presenting staffing sales reports keeping statistical and financial records

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب