Coffee shop manager
PH HR Consultant
قطر
منذ 1 يوم
source : tanqeeb

recruiting, training and supervising staff,agreeing and managing budgets

planning menus,ensuring compliance with licensing, hygiene and health and safety legislation / guidelines,promoting and marketing the business overseeing stock levels,ordering supplies,producing staff rotas,handling customer enquiries and complaints,greeting and advising customers,problem solving,preparing and presenting staffing / sales reports,keeping statistical and financial records

Skills

Must have work experience with various roles in coffee shops as a restaurant manager or assistant manager

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب