Assistant Restaurant Manager (turkish National)
Al Siddiqi Retail
Doha
منذ 7 ساعات

Resolve customer complaints and handle any issues appropriatelyControl inventories of food equipment small ware and other supplies and report shortages to designated personnelProvide employee orientation and training and conduct supervisory activities such as creating work schedules or organizing employee time sheets and train workers in food preparation customer service sanitation and safety proceduresAnalyze operational problems such as theft and wastage and establish procedures to alleviate these problems Perform various financial activities such as cash handling and deposit preparation Audits

Step 2
قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب