Assistant front office Manager
Central Inn Hotel
Qatar
منذ 4 يوم
source : Monster

Managing and training the Front Office staff.

Ensuring the front desk provides a professional and friendly service for guests.

Dealing with guests.

Arranging staff scheduling.

  • Acting as liaison between General Manager and staff.Maintains facilities by planning space allocations, layouts, and floor moves;
  • arranging for and supervising building maintenance. Maintains records by defining procedures for retention, protection, retrieval, transfer and disposal of records.

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب