Administration Manager
middle east vacancy
Qatar
منذ 30 يوم
source : Waytogulf

Requirements :

  • Successful candidates must have minimum 5 years’ working experience in corporate,
  • Multinational working environment.
  • Excellent interpersonal and
  • Communication skills in English & Arabic languages are essential.
  • Proficiency in computers, ERP tools, MS Office and job related software will add more value in the selection process.
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب