TECHNICAL OFFICE MANAGER
Middle East Vacancy
Qatar
منذ 27 يوم
source : Waytogulf

Hiring for experienced Technical Office Manager in Qatar.

Job Details :

  • Organize and schedule meetings and appointments.
  • Partner with HR to maintain office policies as necessary.
  • Coordinate with IT department on all office equipment.
  • Manage office G&A budget, ensure accurate and timely reporting.
  • Job Requirements :

  • Proven office management, administrative or assistant experience.
  • Excellent written and verbal communication skill.
  • Strong organisational and planning skills.
  • Proficiency in MS Office. Experience Range 05 to 07 Years
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب