Chairmans Office Manager
PSR Solutions International
Doha Qatar
منذ 24 يوم
source : QuickJobsGulf

To qualify for the role candidate must have relevant Bachelors degree and with at least 10 years of experience as an Office Manager to a Board level person You must be highly organised and with excellent writing and communication skills both in English and Arabic languages High preference will be given to candidates with project management experience and locally available in Qatar

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب