REQUIRED CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE IN QATAR
Faber Castell Consultancy
Qatar
منذ 2 يوم
source : JobSara

We are looking for an experienced Customer Service

Job Details :

  • Ability to develop and deploy call center solutions effectively.
  • Manage a solid team of local and remote managers and directors.
  • Escalate unresolved issues to the team leader to check merchants website for payment
  • related issues.

  • Troubleshoot monetary issues raised by the gamers / players by verifying the players / gamers
  • account.Job Requirements :

  • Minimum 10 years experience is required.
  • Good communication skill.
  • Degree / Diploma Holder.
  • Management Skills.
  • Strong Personality Skills.
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب