Office Girl
Swan Global WLL
Doha, Qatar
منذ 5 يوم
source : drjobs.ae
  • Handling incoming calls and othercommunications.
  • Managing filingsystem.
  • Recording information asneeded.
  • Greeting clients and visitors asneeded.
  • Updating paperwork, maintainingdocuments and word processing.
  • Helpingorganize and maintain office common areas.
  • Performing general office clerk duties anderrands.
  • Organizing travel by bookingaccommodations and reservations needs as required.
  • Coordinating events as necessary.
  • Maintaining supply inventory.
  • Maintaining office equipment as needed.
  • Aiding with client reception as needed.
  • Experience as a virtual assistant.
  • Creating, maintaining, and entering information intodatabases.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب