Clerk
Milaha
Doha, Qatar
منذ 1 يوم
source : drjobs.ae
  • Welcome clients and offer themrefreshments.
  • Transcribe, record, fax and filedocuments.
  • Maintain filing, database systems,and inventories.
  • Operate office equipment suchas photocopiers and fax machines.
  • Communicatewith clients and employees, and respond to any queries orcomplaints.
  • Sort and forward incoming mail andemails, and prepare and send outgoing mail.
  • Book and prepare meeting rooms and ensure thatrefreshments are made available.
  • Book flightsand accommodation as required.
  • Coordinateactivities and disseminate information to office staff.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب