Service Desk Analyst
Qatar Fuel (WOQOD)
Doha, Qatar
منذ 4 يوم
source : drjobs.ae

Qualifications :

Diploma in Computer Science or IT; Bachelors degree ispreferred

Certification on ITIL ServiceManagement or equivalent.

Experience :

5-7 years of experience in IT Support or helpdeskoperations.

Working knowledgeon desktop hardware, operating system, softwareapplication and network troubleshooting.

Strong knowledge and experience in ITIL service deskimplementation and performance tuning.

Skills :

Good Knowledge about Computers & Operatingsystems.

Ability to learn & adopt to newnetworks installed at Woqod.

CommunicationSkills

High-level experience in customer supportservices.

Analytical mindset.

Ability to formulate plans, designs, practices, policiesand procedures related to operation and newprojects.

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب