Admin Assistant
Binzagr Company
Doha, Qatar
منذ 3 يوم
source : drjobs.ae
  • Ensures proper implementation ofoffice standards and procedures, phone etiquette and customerrelations
  • Carries out day to dayadministration activities.
  • Follows and ensurescompliance with company policy and procedure for processing of / delivery of assigned services.
  • Assists inorganizing office operations and procedures
  • Prepares time and attendance summary report
  • Reviews and endorses LPO and office supplyrequisitions
  • Ensures proper maintenance officeequipment
  • Facilitates office IT requirementsand company server and website
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب