QUALITY MANAGER (CONTINUOUS IMPROVEMENT)
DynCorp International
Qatar,Doha,Doha
منذ 5 يوم
source : drjobs.ae

JobSummary

The Quality Manager isresponsible for ensuring effective and efficient execution of the quality program by leading and managing QCpersonnel in the operation and maintenance of the Program QCPlan.

Incumbent will work stakeholders to defineand implement continual process improvement initiatives using LeanSix Sigma (LSS) in the core business area.

TheManager will apply organizational and management theory,principles, and tools to understand and improve organizationaleffectiveness and efficiency in achieving businessgoals.

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب