Technical Support Engineer
Alshaya Group
Doha, Qatar
منذ 5 يوم
source : drjobs.ae
  • Responding to technical supporttickets.
  • Contacting clients to find out thenature of the technical or IT issue.
  • Linkingto clients' computers via remote access.
  • Traveling to clients' office or serverlocation.
  • Installing new hardware, software,and networking systems.
  • Diagnosing andtroubleshooting hardware, networking, and softwareissues.
  • Proposing simple and effectivesolutions.
  • Providing basic softwaretraining.
  • Maintaining good clientrelations.
  • Completing job reports.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب