Admin Assistant
Al-Ahlia HR delivers
Qatar,Qatar
منذ 14 ساعات
source : MNC Jobs

We are looking for an experienced Admin Assistant in Qatar Job Details o Assist in the preparation of regularly scheduled reports o Develop and maintain a filing system o Update and maintain office policies and procedures o Order office supplies and research new deals and suppliers Job Requirements o Good Communication skills o Minimum Six years experience in similar field o Attention to detail and problem solving skills o Knowledge of office management systems and procedures

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب