HR/ Admin Secretary
قطر
منذ 2 يوم
source : tanqeeb
  • HR / Admin secretary with professional writing skills and document control
  • Applicant must have high negotiation and conversational skills with a distinct personality
  • High level of follow up is a priority for this position
  • Ability to work under pressure and a team work.
  • Flexible and prioritises tasks according to work benefit.
  • Very responsible and serious.
  • Scope of experience / Background : Medical facility in Qatar
  • Years Of Experience : minimum 7 years
  • Salary : depending on skills observation
  • قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب