IT Service Desk Analyst
Novel Overseas
Doha, Qatar
منذ 3 يوم
source : drjobs.ae
  • Identify and diagnose issues andproblems
  • Categorize and record reportedqueries and provide solutions
  • Support problemidentification
  • Advise users on appropriatecourse of action
  • Monitor issues from start toresolution
  • Escalate, if needed, unresolvedproblems to a higher level of support
  • Provideessential online security advice and support
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب