Female Office Secretary.
hosharipg
Qatar
منذ 33 يوم
source : Waytogulf

A reputed company in Doha, Saudi Arabia requires a JOB DESCRIPTION : >

Work experience of at least 3 years in a same position is required.>

Fluent communication skill in English is essential.>

Skills in Arabic communication will be an advantage.>

Should possess excellent skills in MS-Office >

Should be a pleasing personality >

Applicants should be between 25 to 35 years of age.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب