Admin Assistant
reeqwest
Qatar,Doha,Doha
منذ 4 يوم
source : drjobs.ae
  • Answer and direct phonecalls
  • Organize and schedule meetings andappointments
  • Greet and welcome visitors to theOffices
  • Responds to telephone and electroniccommunications
  • Produce and distribute correspondence memos,letters, faxes and forms
  • Assist inGeneral Office administration
  • Performedgeneral secretarial duties, including meeting scheduling,appointment setting, transcribing, faxing, and mailing
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب