Assistant Manager Events - Service
Marmaris International Recruitment Ltd
Qatar,Doha,Doha
منذ 1 يوم
source : drjobs.ae

Event AssistantDuties and Responsibilities

  • Assistin Event Logistics.
  • Maintain CommunicationWith Event VendorsThrough Lifecycle ofEach Event .
  • Accurately Manage Expenses in Accordance With BudgetaryRequirements.
  • Work Closely WithEditorial toDevelop Event MarketingMaterials.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب