Admin Assistant
MSI Qatar
Doha, Qatar
منذ 3 يوم
source : drjobs.ae
  • Answering and directing phonecalls to relevant staff
  • Scheduling meetingsand appointments
  • Taking notes and minutes inmeetings
  • Ordering and taking stock of officesupplies
  • Being a point of contact for a rangeof staff and external stakeholders
  • Preparingdocuments for meetings and business trips
  • Processing and directing mail and incoming packages ordeliveries
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب