Office Manager
Confidential
Doha, Qatar
منذ 2 يوم
source : drjobs.ae
  • organising meetingsand managing databases.
  • booking transport and accommodation.
  • organising company events or conferences.
  • ordering stationery and furniture.
  • dealing with correspondence, complaints andqueries.
  • preparing letters, presentations andreports.
  • supervising and monitoring the workof administrative staff.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب