ADMIN ASSISTANT
Nabco Furniture
Qatar,Doha,Doha
منذ 16 ساعات
source : drjobs.ae
  • Handling office tasks, such asfiling, generating reports and presentations, setting up formeetings, and reordering supplies.
  • Providingreal-time scheduling support by booking appointments and preventingconflicts.
  • Making travel arrangements, such asbooking flights, cars, and making hotel and restaurantreservations.
  • Screening phone calls androuting callers to the appropriate party.
  • Using computers to generate reports, transcribe minutesfrom meetings, create presentations, and conductresearch.
  • Greet and assistvisitors.
  • Maintain polite and professionalcommunication via phone, e-mail, and mail.
  • Anticipate the needs of others in order to ensure theirseamless and positive experience.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب