CUSTOMER SERVICE ADVISOR
OMANFIL INTERNATIONAL MANPOWER DEVELOPMENTCORPORATION
Qatar,Doha,Doha
منذ 20 ساعات
source : drjobs.ae

Job Description :

  • o Assist andprovide technical support by phone, email or chat;
  • oAnalyze and resolve technical issues related to our Microsoftproducts and services, notably Office 365;
  • o Leadcustomers through service configurations;
  • o Provide avery high customer service level;
  • o Deliver and followup on problem resolutions and customer satisfaction;
  • oProactively and comprehensively document customer issues inticketing systems;
  • o Carry out all other related tasksper the job's evolution and departmentalneeds.

    بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب