IT OPERATIONS MANAGER
External Job Pull
Qatar,Doha,Doha
منذ 5 يوم
source : drjobs.ae

Customer Service Operations Manager / CallCenter Manager. With Over 8 years of experience, having NOC readyto join immediately.

  • Ensurecompliance with company’s policies and operationalguidelines
  • Deal with problems by providingcreative and practical solutions
  • Evaluateperformance and address issues to improve it
  • Report to senior executives on progress andissues
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب