Operations Administrator
Reliance Consultancy LLC
Qatar,Doha,Doha
منذ 4 يوم
source : drjobs.ae

Job Summary

Currentlyhave an exciting opportunity available for an experiencedadministrator.

Your responsibilities willinclude :

  • Supporting with receptionduties as and when required such as to answer CO incoming calls;handle caller’s enquiries; booking meeting roomsetc.
  • Manage the CFO’scalendar
  • Weekly enrolment report circulated toSEB, principals & accountants
  • Assisting with shareholder queries (printing new sharecertificate, managing files, etc.)
  • Arrangingmeetings
  • Taking care of letters re : projects(NOC, undertaking letter etc.)
  • Maintainingpayment record for consultants and contractors
  • Keeping / updating record of facilities annualbudget
  • Raise purchase orders
  • Communicating with suppliers
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب